Subscribe to Pierakstīties jaunumiem (RSS)

Iepirkumu nodaļas vadītāja amats

Darba pienākumos ietilpst:

  • plānot, organizēt un kontrolēt iepirkuma nodaļas darbu;
  • vadīt iepirkumu dokumentācijas (nolikumu, tehnisko specifikācijas u.c.) izstrādi;
  • vadīt publisko iepirkumu komisiju darbu;
  • veikt iepirkumu ietvaros iesniegto piedāvājumu vērtēšanu;
  • citi darbi iestādes iepirkumu procesu nodrošināšanai.

 

Prasības darba kandidātam:

  • augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība IT vai tiesību zinātņu jomā;
  • pieredze amatā, kurš saistīts ar publisko iepirkumu norisi regulējošo normatīvo aktu piemērošanu;
  • augsta atbildības sajūta;
  • spēja strādāt patstāvīgi un komandā, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju;
  • loģiska domāšana, labas analītiskās spējas, spēja aizstāvēt un pamatot savu viedokli;
  • teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, labas prezentācijas iemaņas, pozitīva attieksme pret darbu.

 

Kā priekšrocības tiks uzskatītas:

  • pieredze struktūrvienības vadīšana;
  • pamatzināšanas par IT infrastruktūras (informācijas sistēmas, datu bāzes datortīkli, iekārtas) uzbūvi un tās darbības organizāciju.

 

Informācijas centrs piedāvā:

  • stabilu, interesantu un dinamisku darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā;
  • profesionālās attīstības un izaugsmes iespējas;
  • stabilu  atalgojumu un sociālās garantijas;
  • labvēlīgu darba vidi.

 

Pieteikuma vēstuli, izglītības dokumentu kopijas, CV sūtīt uz e-pasta adresi: ieva.jurkovska@ic.iem.gov.lv. Jautājumu gadījumā zvanīt 67208788, (darbadienās 8.00-16.30).