Subscribe to Pierakstīties jaunumiem (RSS)

Projektu un attīstības vadības nodaļas projektu koordinators

Darba pienākumos ietilpst:

  • koordinēt projektu īstenošanu, pārvaldīt ar projektu saistīto dokumentāciju un nodrošināt nepieciešamo pārskatu, atskaišu gatavošanu un iesniegšanu, nodrošināt publicitātes prasību ievērošanu;
  • nodrošināt un koordinēt informācijas apmaiņu ar Eiropas Savienības dalībvalstu centrālajām iestādēm par Eiropas Savienības dalībvalstu valstspiederīgo notiesāšanu Latvijā un Latvijas valstspiederīgo notiesāšanu Eiropas Savienības dalībvalstīs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
  • koordinēt un nodrošināt projektu pieteikumu izstrādi, projektu pieteikumu virzību apstiprināšanai;
  • organizēt nacionālo pozīciju sagatavošanu nodaļas kompetences ietvaros par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā iekšlietu nozarē;
  • organizēt un koordinēt sadarbību ar ārvalstu institūcijām un starptautiskajām organizācijām.

 

Prasības kandidātam:

  • augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnē, ekonomikā vai informācijas tehnoloģiju jomā);
  • teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • darba pieredze projektu vadības jomā (vismaz vienu gadu), ES fondu finansētu projektu koordinēšanā;
  • zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības) procesiem;
  • vēlamas zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un šo jomu reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • labas prezentācijas un komunikācijas prasmes, spēja pamatot savu viedokli;
  • prasmes darbā ar Microsoft Office programmām, internet pārlūkprogrammām un biroja tehniku pieredzējuša lietotāja līmenī;
  • precizitāte un augsta atbildības sajūta pienākumu izpildē;
  • spēja strādāt patstāvīgi un pieņemt lēmumus;
  • vēlama vismaz viena gada pieredze un prakse valsts iestādē.

 

Kā priekšrocības tiks uzskatītas:

  • iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldes iestādē projektu koordinēšanā un vadībā;
  • zināšanas par IT infrastruktūras (informācijas sistēmas, datu bāzes, datortīkli, iekārtas) uzbūvi un darbības organizāciju.

 

 

Mēs piedāvājam:

  • iegūt lielisku darba pieredzi;
  • interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē;
  • darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā;
  • stabilu atalgojumu;
  • sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi (pēc nostrādātiem 12 mēnešiem);
  • atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu.

 

CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju ar norādi “Konkurss – projektu koordinators”:

vai

  • nosūtīt pa pastu uz adresi  - Iekšlietu ministrijas Informācijas centra Administratīvajai nodaļai, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009;

vai

  • iesniegt personīgi - Iekšlietu ministrijas Informācijas centra Administratīvajā nodaļā, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.

 

Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv. Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208789.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
  • personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.