Subscribe to Pierakstīties jaunumiem (RSS)

Projektu un attīstības vadības nodaļas projektu koordinators

Darba pienākumos ietilpst:

  • Koordinēt projektu īstenošanu, pārvaldīt ar projektu saistīto dokumentāciju un nodrošināt nepieciešamo pārskatu, atskaišu gatavošanu un iesniegšanu, nodrošināt publicitātes prasību ievērošanu.
  • Nodrošināt un koordinēt informācijas apmaiņu ar Eiropas Savienības dalībvalstu centrālajām iestādēm par Eiropas Savienības dalībvalstu valstspiederīgo notiesāšanu Latvijā un Latvijas valstspiederīgo notiesāšanu Eiropas Savienības dalībvalstīs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
  • Koordinēt un nodrošināt projektu pieteikumu izstrādi, projektu pieteikumu virzību apstiprināšanai.
  • Organizēt nacionālo pozīciju sagatavošanu nodaļas kompetences ietvaros par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā iekšlietu nozarē
  • Organizēt un koordinēt sadarbību ar ārvalstu institūcijām un starptautiskajām organizācijām.

 
Prasības darba kandidātam:

  • augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnē, ekonomikā vai informācijas tehnoloģiju jomā);
  • teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • darba pieredze projektu vadības jomā (vismaz vienu gadu), ES fondu finansētu projektu koordinēšanā;
  • zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības) procesiem
  • vēlamas zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un šo jomu reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • labas prezentācijas un komunikācijas prasmes, spēja pamatot savu viedokli;
  • prasmes darbā ar Microsoft Office programmām, internet pārlūkprogrammām un biroja tehniku pieredzējuša lietotāja līmenī;
  • precizitāte un augsta atbildības sajūta pienākumu izpildē;
  • spēja strādāt patstāvīgi un pieņemt lēmumus;
  • vēlama vismaz viena gada pieredze un prakse valsts iestādē.

 
Kā priekšrocības tiks uzskatītas:

  • iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldes iestādē projektu koordinēšanā un vadībā;
  • zināšanas par IT infrastruktūras (informācijas sistēmas, datu bāzes, datortīkli, iekārtas) uzbūvi un darbības organizāciju.

 
Mēs piedāvājam:

  • iegūt lielisku darba pieredzi;
  • interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē;
  • darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā;
  • stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 700 euro līdz 960 euro atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei);
  • sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi (pēc nostrādātiem 12 mēnešiem);
  • atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu.

 
CV un motivācijas vēstuli līdz 2018.gada 1.septembrim sūtīt Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss – Projektu koordinators ".
Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv. Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208369.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām Informācijas centrā:

  • personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.
  • datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.